Dublin Core
Titre
Description
Les textes de ces poétesses dévoilent une écriture de la générosité féminine, présentant un éros infini. Ici, le chant de Naïma Chemoul, la voix d'Aurélia Lassaque, en complicité intime avec les musiciens enlacent l’écriture, se lient au corps, au désir féminin, dans un acte libéré et salvateur.
Les notes se frôlent, les langues se frottent, s’entremêlent, tissent leur danse, dans une intimité partagée au delà de l’occitan, de l’hébreu et du français.
Le chant et la musique, la poésie invitent à écouter et à reconnaître un langage, celui du désir féminin et des émotions qu’il fait naître en nous.
INFORMATIONS PRATIQUES
Un événement proposé par le CIRDOC à la MJC de Béziers, à la suite de trois jours de résidence artistique.
Tél : 04 67 11 85 10
Site du CIRDOC : locirdoc.fr
Entrée gratuite.
Créateur
Date
Date Issued
Langue
Identifiant
Référence bibliographique
Couverture
Spatial Coverage
Agenda Item Type Metadata
(Fabrica) Traduction occitane du titre
(Fabrica) Traduction occitane de la description
Retrobam per la segonda annada la cantaira Naïma Chemoul, acompanhada de son grope Maayan per la presentacion de son espectacle novèl : « Peau d'Or ».
Es una creacion musicala e poetica dedicada a la votz de las femnas e al desir feminin.
Peau d'or met en musica e en lum, las òbras de poetessas occitanas e ebraïcas : Aurelia Lassaque, Haya Esther, Leah Golberg…
Los tèxtes d'aquelas poetessas desvelan una escritura de la generositat feminina, que presenta un Eros infinit. Aquí lo cant de Naïma Chemoul, la votz d'Aurélia Lassaca en complicitat intima amb los musicians enlaçan l'escritura, se ligan al còrs, al desir feminin, dins un acte desliurat e salvador.
Las nòtas se lifan, las lengas se fregan, s'entremesclan, téissan lor dança, dins una intimitat partejada al delà de l'occitan, de l'ebrèu e del francés.
Lo cant e la musica, la poesia convidan a escotar e a reconnéisser un lengatge, lo del desir feminin e de las emocions que fa nàisser en nos.
INFORMACIONS PRACTICAS
Un eveniment propausat pel CIRDÒC a la MJC de Besièrs, a la seguida de tres jorns de residéncia artistica.
Tèl : 04 67 11 85 10
Site del CIRDOC : locirdoc.fr
Entrada gratuita.